Wszyscy nauczyciele MathRiders są szkoleni przez wykwalifikowanych TRENERÓW. To z pewnością odróżnia szkoły matematyki MathRiders od innych szkół matematyki i prywatnych korepetytorów. Dzięki trenerom, nauczyciele MathRiders wiedzą, jak prowadzić lekcje, by matematyka sama wchodziła do głowy Państwa pociechom, a zajęcia były prawdziwą przyjemnością i dobrą zabawą.
Oprócz obowiązkowego treningu przed rozpoczęciem nauczania metodą MathRiders, nauczyciele biorą udział w corocznych szkoleniach i konferencjach, by podnosić swoje kwalifikacje i umiejętności. Dlatego są na bieżąco zarówno z metodyką nauczania matematyki, jak i zmianami programowymi oraz stale podnoszą swoje kwalifikacje z zakresu psychologii i pedagogiki.
Do grona trenerów MathRiders dołączyły kolejne Panie. Jedną z nowych trenerek MathRiders jest Aneta Teuerle ucząca w Zabrzu. Zapytana, dlaczego zdecydowała się zostać trenerką, odpowiada: „Metodą MathRiders uczę od 3 lat. To, co najbardziej w niej lubię, to obserwowanie szybkich postępów w nauce oraz radość i zaangażowanie z jaką dzieci uczestniczą na każdej z lekcji. Od zawsze wiedziałam, że chcę uczyć matematyki i spełniałam swoje ambicje zawodowe w szkole. Jednak w MathRiders dzieci uczą się bawiąc w całkowicie bezstresowej atmosferze. Wciąż myślę, że to niezwykłe!
To, że zostałam trenerką nauczycieli, jest dla mnie dużym zaskoczeniem. W Polsce była już jedna trenerka i wszyscy myśleliśmy, że tak pozostanie. Gdy zapytano mnie, czy chciałabym być trenerką, byłam zaskoczona i dumna z tego wyróżnienia. Nigdy nie zrezygnowałabym z uczenia dzieci tak w szkole jak i w Centrum Nauczania, jednak szkolenie nauczycieli z naszej nowatorskiej metody nauczania to kolejny poziom awansu zawodowego. To, że mogę pokazać innym nauczycielom, jak wspaniała jest metoda i jak dobrze się sprawdza, jest dla mnie spełnieniem zawodowych marzeń.”
Kolejny TRENER nauczycieli MathRiders – Anna Lisiecka już 5 lat uczy metodą w Centrum Nauczania MathRiders w Płocku. „Najbardziej w nauczaniu metodą Helen Doron odpowiada mi, że obok ścisłego trzymania się metodologii, jest miejsce na KREATYWNOŚĆ, tak moją, jak i uczestniczących w zajęciach dzieci. Na co dzień jestem nauczycielem matematyki w liceum i naprawdę kocham nauczać. Jestem pewna, że moje umiejętności i zdolności zostaną wykorzystane podczas pracy z kandydatami na nauczycieli MathRiders, którzy wkładają tak wiele wysiłku w przygotowanie zajęć, a do Centrów Nauczania trafią najlepsi matematycy.”
Naszym trenerom życzymy samych pilnych i kreatywnych podopiecznych, a przyszłych nauczycieli zapewniamy, że mogą liczyć na doskonałe trenerskie wsparcie.