Zapisz się na bezpłatne zajęcia pokazowe

Blog

V Ogólnopolski konkurs matematyczny „PUCHACZ PIOTR” – FINAŁ – Wyniki 2021

22 czerwca, 2021 | Szanowni Państwo, przedstawiamy oficjalne wyniki V Ogólnopolskiego konkursu matematycznego „PUCHACZ PIOTR” . Oto lista laureatów: KLASA I I miejsce: Wojciech Taperek SP nr 2  (CN Legionowo) [...]Rozwiń skrót II miejsce: Mikołaj Kasza SP nr 93 (CN Ursus-Włochy) III miejsce: Alex Ziemski Szkoła Marzeń (CN Piaseczno)   KLASA II I miejsce: Filip Paluchowski SP w Bartnikach (CN Żyrardów) II miejsce: Adam Chwyczko SP im. J. Korczaka (CN Piaseczno) III miejsce: Kamil Włodarczyk SP Okszów (CN Chełm) KLASA III I miejsce: Ochocki Kacper SP nr 4 (CN Wesoła) II miejsce: Dawid Bociąga KATOLIK Chorzów (SN Katowice Północ) III miejsce: Jakub Olejnik SP nr 3 (CN Mińsk Maz.) Serdecznie gratulujemy!!!!! Wyniki wszystkich uczniów biorących udział w Wielkim Finale zostaną przesłane do szkół oraz będą dostępne w Centrach Nauczania MathRiders.
NakręćSięNaMR - konkurs dla uczniów MathRiders

NakręćSięNaMR – konkurs dla uczniów MathRiders

24 maja, 2021 | Kochani uczniowie MathRiders! Mamy dla Was KONKURS. Jesteśmy nakręceni Waszą pozytywną energią i chcemy, abyście podzielili się nią z innymi. Powiedzcie wszystkim głośno i wyraźnie dlaczego i za c[...]Rozwiń skróto lubicie zajęcia MathRiders. Jak to zrobić?   ZADANIE: Nagrajcie krótki, maksymalnie 60-sekundowy film, w którym opowiecie za co lubicie zajęcia MathRiders. Technika dowolna. Wystarczy komórka i Wy w roli głównej. Oczywiście, jak zawsze doceniamy Wasze zaangażowanie i przewidzieliśmy za udział w zabawie nagrody.   NAGRODY: Karty podarunkowe sieci Empik o wartości 700 zł, 500 zł i 300 zł, przyznane autorom w dwóch grupach wiekowych 3-9 lat i 10-18 lat.   WARUNKI UDZIAŁU: Warunkiem udziału w konkursie jest umieszczenie na swoim profilu Facebook filmu (wideo młodych twórców poniżej 13 roku życia mogą udostępnić na swoim profilu Rodzice lub opiekunowie prawni). Nie zapomnijcie o hashtagu #NakręćSięNaMR Pochwalcie się też swoimi nagraniami przesyłaj...
konkurs matematyczny Puchacz Piotr

Ogólnopolski konkurs z matematyki „PUCHACZ PIOTR” – V edycja

9 marca, 2021 | Konkurs przedmiotowy PUCHACZ PIOTR z matematyki skierowany jest do uczniów klas I - III szkół podstawowych. Jego celem jest sprawdzenie umiejętności ścisłych uczniów oraz zachęcenie do rozwijania pasj[...]Rozwiń skróti matematycznych i samodzielności, odkrywania ukrytych talentów oraz rozwinięcia nawyku twórczego i logicznego myślenia. Ogólnopolski konkurs matematyczny jest sposobem na rozbudzenie motywacji do rozwoju zdolności ścisłych oraz sposobem na czerpanie radości z odkrywania tajników królowej nauk. Pozwala również wyłonić małych geniuszy w tej dziedzinie. Z kolei nagrody mają ich zachęcać do rozwijania swoich umiejętności. Ciekawe zadania  konkursowe dostosowane są do norm programowych dla poszczególnych klas. Olimpiada matematyczna dla szkół podstawowych ma formę testu z zadaniami otwartymi i zamkniętymi, w których jest jedna lub kilka prawidłowych odpowiedzi. Na naszej stronie udostępniamy bezpłatnie przykładowe testy. Nagrody i zgłoszenia Warunkiem uczestnictwa jest zgłoszenie uczniów z d...

MathRiders z pasji do nauczania #3 ZADANIA „NA SZÓSTKĘ”

1 marca, 2021 | Czy zadania „na szóstkę” mogą rozwiązywać tylko zdolni uczniowie? Czy „słaby” uczeń nie ma szans w konkursie matematycznym? Jak podejść do nieszablonowych zadań? W kolejnym odcinku cyklu 🔸„Mathriders [...]Rozwiń skrót– z pasji do nauczania”🔹, Małgorzata Grymuza opowie o zadaniach problemowych, potocznie nazywanych zadaniami „na myślenie”. Czy zadania „na szóstkę” powinny być propozycją dla wszystkich dzieci? Oczywiście, że tak! Zachęcamy do ćwiczeń. https://www.youtube.com/watch?v=VIwUH3MYffo&t=4s Przykładowe zadania do pobrania ze strony konkursu matematycznego „Puchacz Piotr”: https://lubiematematyke.pl/konkurs-start.html   Więcej informacji na: https://mathriders.pl/  ...
Zdjęcie przedstawiajace baner praca w grupie drugiej czesci Mathriders z pasji do nauczania

MathRiders z pasji do nauczania #2 Praca w grupie

17 lutego, 2021 | Praca w grupie #2 W drugim odcinku naszego cyklu „MathRiders - z pasji do nauczania” porozmawiamy o pracy w grupie. Panuje ogólne przekonanie, że matematyka nie nadaje się do pracy w małych zespołach[...]Rozwiń skrót. Czy rzeczywiście praca w grupie jest zła? Skąd bierze się przekonanie o nieskuteczności takiej formy pracy? Z przeprowadzonych w Polsce badań wynika, że na lekcjach praca w grupie to zaledwie 4% czasu lekcji a praca w parach niecałe 1%. Lekcje mają charakter wykładu w trakcie którego cała klasa pracuje razem lub zadanie wykonuje pojedynczy uczeń. Dlaczego tak się dzieje i z czego wynika niechęć do tej formy nauki nie tylko nauczycieli, ale także samych rodziców? Jak powinna wyglądać praca w grupie, aby każde dziecko wyniosło z lekcji jak najwięcej? Zapraszamy do oglądania. Pamiętajmy. Nauka to zabawa.   Odbierz bezpłatne materiały pomocne w nauce matematyki! Wszystkich zainteresowanych bezpłatnymi materiałami do wykorzystania na lekcji zapraszamy do kontaktu mailoweg...
Zdjęcie przedstawiające zapowiedź części pierwszej tabliczki mnożenia

MathRiders z pasji do nauczania #1 Tabliczka mnożenia

8 lutego, 2021 | Tabliczka mnożenia #1 Tabliczka mnożenia, współcześnie, jak i przed stu laty, przez wielu nauczycieli uznawana jest, jako podstawowa wiedza niezbędna dla biegłości obliczeń. Jest to też jedno z pierw[...]Rozwiń skrótszych wyzwań, przed którymi stają zarówno dzieci, jak i ich rodzice. Uczeń dostaje polecenie, że ma się jej nauczyć w konkretnym czasie i będzie z niej odpytany na lekcji. Dla większości dorosłych jest to banalne zadanie i często nie potrafią postawić się w roli zagubionego dziecka, którego mnożenie przerasta. Nauka oznacza wiele godzin żmudnego ślęczenia nad kartką, w celu zapamiętania abstrakcyjnych liczb. Dodatkowo wizja odpytywania przed całą klasą i wyjście na najgorszego ucznia budzi lęk i niechęć do nauki.  Często stres i strach paraliżują. Dla tych, którzy ten etap mają jeszcze przed sobą bądź są w jego trakcie, przygotowaliśmy kilka znacznie skuteczniejszych sposobów nauki tabliczki mnożenia niż nauka na pamięć. To sprawdzone podejście MathRiders - im więcej zabawy, tym lep...
zajęcia dodatkowe z matematyki - korepetycje online!

MathRiders z pasji do nauczania

31 stycznia, 2021 | Czy tabliczki mnożenia można nauczyć się tylko wkuwając ją na pamięć?  W czym tkwi problem z rozwiązywaniem zadań z treścią? Odpowiedzi na te i wiele innych ważnych pytań znajdziecie w nowym cyklu: M[...]Rozwiń skrótathRiders – z pasji do nauczania . . . . . . Razem zadajemy nurtujące pytania i obalamy mity na temat nauki matematyki i rozwoju myślenia matematycznego. Zaczynamy 2 LUTEGO! Do zobaczenia....

Wesołych Świąt Bożego Narodzenia oraz szczęśliwego Nowego Roku!

22 grudnia, 2020 | https://www.youtube.com/watch?v=f8g4yseSKbs     Świąt pełnych radości i spokoju. Pachnącej choinki, wymarzonych prezentów, czasu spędzonego z bliskimi. A w Nowym Roku samych dobryc[...]Rozwiń skróth dni, zdrowia oraz spełnienia marzeń     życzy Zespół MathRiders...
konsultacje MathRiders

Konsultacje matematyczne on-line dla uczniów MathRiders z poziomu Advanced

20 listopada, 2020 | Z dniem 23 listopada uruchamiamy program konsultacji matematycznych on-line z nauczycielami MathRiders. W bieżącym roku szkolnym konsultacje z naszymi matematykami będziemy prowadzili w poniedziałk[...]Rozwiń skróti i środy według poniższego harmonogramu. Podobnie jak w ubiegłych latach, korzystanie z dodatkowego wsparcia online ze strony naszych nauczycieli jest bezpłatne dla wszystkich uczniów MathRiders. Jesteś naszym uczniem w wieku 11-18 lat i chcesz skorzystać z dodatkowych spotkań z naszymi nauczycielami? Poproś o dostęp do platformy internetowej w swoim Centrum Nauczania MathRiders....

Kategorie

  • Blog (62)
  • demo (2)
  • Franczyza (18)
  • Informacje i ciekawostki (39)
  • Konferencje (4)
  • Konkursy (10)
  • Studium przypadku (2)
  • Uncategorized (11)
  • Archiwum

    Call Now Button