Zapisz się na bezpłatne zajęcia pokazowe

Blog

Kurs przygotowujący do egzaminu ósmoklasisty w MathRiders – egzamin z matematyki 2022

30 sierpnia, 2021 | W MathRiders kurs przygotowujący do egzaminu ósmoklasisty ma formę warsztatów. Nasz kurs uwzględnia najnowsze wytyczne Centralnej Komisji Egzaminacyjnej. Zajęcia w małych grupach pozwalają bezpieczn[...]Rozwiń skrótie i szybko opanować materiał wymagany na egzaminie z matematyki. Umów się na bezpłatną lekcję pokazową i sprawdź sam.   Zapisz się   Rozwiązuj problemy i osiągaj cele!   Co wyróżnia kurs przygotowujący do egzaminu ósmoklasisty w MathRiders? Program kursu jest opracowany przez praktyków doskonale znających standardy i wymogi egzaminu ósmoklasisty. Kurs prowadzą doświadczeni, certyfikowani nauczyciele matematyki MathRiders. Uczysz się w małej grupie – max. 8 osób. Realizacja programu kursu jest dostosowana do umiejętności i tempa pracy grupy. W cenie kursu otrzymasz wszystkie niezbędne materiały do nauki, w tym: - autorski podręcznik zawierający zbiór zadań oraz prace domowe do samodzilnego ćwiczenia w domu, - arkusze egzaminacyjne i test...
Mathriders lekcje pokazowe

Bezpłatne lekcje pokazowe w centrach MathRiders w całej Polsce!

19 sierpnia, 2021 | MathRiders to program edukacji matematycznej przeznaczony dla dzieci i młodzieży w wieku od 2 do 19 lat. Nasze zajęcia są stworzone w oparciu o wymogi Ministerstwa Edukacji i Nauki z zachowaniem sk[...]Rozwiń skrótuteczności metody opracowanej przez Grupę Edukacyjną Helen Doron. Uczymy  dzieci myśleć i rozwiązywać problemy dzięki praktycznym lekcjom matematyki. Bawiąc się, poznają algebrę, geometrię, statystykę i wiele, wiele więcej. Rozwiń matematyczne i społeczne umiejętności swojego dziecka. Nie czekaj na problemy z matematyką! Umów się na darmową lekcję pokazową w nowym roku szkolnym i przekonaj się dlaczego nasza metoda jest tak skuteczna.   Zapisz się   Na uczestników czekają atrakcje, matematyczne gry i łamigłówki.   Darmowa lekcja pokazowa - jak się zapisać?   1. Wypełnij krótki formularz a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko jak to możliwe, aby zaproponować Ci termin lekcji pokazowej bez żadnych zobowiązań! 2. Zaznacz wiek lub klasę, do której b...
Kursy Mathriders 30 dni gratis

Letnia promocja kursów MathRiders dla nowych uczniów

15 lipca, 2021 | Matematyka może stać się nareszcie zrozumiałym przedmiotem szkolnym, inspirującą nauką oraz szansą na wieloaspektowy rozwój Twojego dziecka. W MathRiders zagościło lato a wraz z nim LETNIA Promocja[...]Rozwiń skrót Kursów Matematyki dla dzieci i młodzieży! Nie czekaj! Weź udział w specjalnej limitowanej promocji ważnej tylko do końca lipca i skorzystaj z RABATU na nowy rok szkolny!   Ciesz się całym miesiącem nauki ZA DARMO!   Zapisz się   Jak skorzystać z promocji? To proste!   1. Wypełnij krótki formularz. UWAGA! Wypełnienie formularza nie oznacza zapisu na kurs a jedynie chęć poznania naszej oferty bez żadnych późniejszych zobowiązań. Wybrane Centrum Nauczania skontaktuje się z Tobą, przedstawi program oraz szczegóły oferty. Przed podjęciem decyzji o zapisie na kurs otrzymasz także propozycję udziału w bezpłatnej lekcji pokazowej. 2. Zaznacz wiek lub klasę do jakiej będzie uczęszczało Twoje dziecko we wrześniu 2021 r. 3. Wybierz z listy placówkę. Jeśl...

V Ogólnopolski konkurs matematyczny „PUCHACZ PIOTR” 2021 – listy laureatów i finalistów.

28 czerwca, 2021 | Publikujemy listę laureatów i finalistów Ogólnopolskiego Konkursu Matematycznego "Puchacza Piotra" dla uczniów klas I-III szkół podstawowych. Jeszcze raz gratulujemy wszystkim uczestnikom konkursu! [...]Rozwiń skrótWgląd do prac jest możliwy w Centrach Nauczania MathRiders przeprowadzających finały konkursu. LISTY LAUREATÓW I FINALISTÓW KONKURSU 2021 KLASA I                       KLASA II                      KLASA III...

V Ogólnopolski konkurs matematyczny „PUCHACZ PIOTR” – FINAŁ – Wyniki 2021

22 czerwca, 2021 | Szanowni Państwo, przedstawiamy oficjalne wyniki V Ogólnopolskiego konkursu matematycznego „PUCHACZ PIOTR” . Oto lista laureatów: KLASA I I miejsce: Wojciech Taperek SP nr 2  (CN Legionowo) [...]Rozwiń skrót II miejsce: Mikołaj Kasza SP nr 93 (CN Ursus-Włochy) III miejsce: Alex Ziemski Szkoła Marzeń (CN Piaseczno)   KLASA II I miejsce: Filip Paluchowski SP w Bartnikach (CN Żyrardów) II miejsce: Adam Chwyczko SP im. J. Korczaka (CN Piaseczno) III miejsce: Kamil Włodarczyk SP Okszów (CN Chełm) KLASA III I miejsce: Ochocki Kacper SP nr 4 (CN Wesoła) II miejsce: Dawid Bociąga KATOLIK Chorzów (SN Katowice Północ) III miejsce: Jakub Olejnik SP nr 3 (CN Mińsk Maz.) Serdecznie gratulujemy!!!!! Wyniki wszystkich uczniów biorących udział w Wielkim Finale zostaną przesłane do szkół oraz będą dostępne w Centrach Nauczania MathRiders....
NakręćSięNaMR - konkurs dla uczniów MathRiders

NakręćSięNaMR – konkurs dla uczniów MathRiders

24 maja, 2021 | Kochani uczniowie MathRiders! Mamy dla Was KONKURS. Jesteśmy nakręceni Waszą pozytywną energią i chcemy, abyście podzielili się nią z innymi. Powiedzcie wszystkim głośno i wyraźnie dlaczego i za c[...]Rozwiń skróto lubicie zajęcia MathRiders. Jak to zrobić?   ZADANIE: Nagrajcie krótki, maksymalnie 60-sekundowy film, w którym opowiecie za co lubicie zajęcia MathRiders. Technika dowolna. Wystarczy komórka i Wy w roli głównej. Oczywiście, jak zawsze doceniamy Wasze zaangażowanie i przewidzieliśmy za udział w zabawie nagrody.   NAGRODY: Karty podarunkowe sieci Empik o wartości 700 zł, 500 zł i 300 zł, przyznane autorom w dwóch grupach wiekowych 3-9 lat i 10-18 lat.   WARUNKI UDZIAŁU: Warunkiem udziału w konkursie jest umieszczenie na swoim profilu Facebook filmu (wideo młodych twórców poniżej 13 roku życia mogą udostępnić na swoim profilu Rodzice lub opiekunowie prawni). Nie zapomnijcie o hashtagu #NakręćSięNaMR Pochwalcie się też swoimi nagraniami przesyłaj...
konkurs matematyczny Puchacz Piotr

Ogólnopolski konkurs z matematyki „PUCHACZ PIOTR” – V edycja

9 marca, 2021 | Konkurs przedmiotowy PUCHACZ PIOTR z matematyki skierowany jest do uczniów klas I - III szkół podstawowych. Jego celem jest sprawdzenie umiejętności ścisłych uczniów oraz zachęcenie do rozwijania pasj[...]Rozwiń skróti matematycznych i samodzielności, odkrywania ukrytych talentów oraz rozwinięcia nawyku twórczego i logicznego myślenia. Ogólnopolski konkurs matematyczny jest sposobem na rozbudzenie motywacji do rozwoju zdolności ścisłych oraz sposobem na czerpanie radości z odkrywania tajników królowej nauk. Pozwala również wyłonić małych geniuszy w tej dziedzinie. Z kolei nagrody mają ich zachęcać do rozwijania swoich umiejętności. Ciekawe zadania  konkursowe dostosowane są do norm programowych dla poszczególnych klas. Olimpiada matematyczna dla szkół podstawowych ma formę testu z zadaniami otwartymi i zamkniętymi, w których jest jedna lub kilka prawidłowych odpowiedzi. Na naszej stronie udostępniamy bezpłatnie przykładowe testy. Nagrody i zgłoszenia Warunkiem uczestnictwa jest zgłoszenie uczniów z d...

MathRiders z pasji do nauczania #3 ZADANIA „NA SZÓSTKĘ”

1 marca, 2021 | Czy zadania „na szóstkę” mogą rozwiązywać tylko zdolni uczniowie? Czy „słaby” uczeń nie ma szans w konkursie matematycznym? Jak podejść do nieszablonowych zadań? W kolejnym odcinku cyklu 🔸„Mathriders [...]Rozwiń skrót– z pasji do nauczania”🔹, Małgorzata Grymuza opowie o zadaniach problemowych, potocznie nazywanych zadaniami „na myślenie”. Czy zadania „na szóstkę” powinny być propozycją dla wszystkich dzieci? Oczywiście, że tak! Zachęcamy do ćwiczeń. https://www.youtube.com/watch?v=VIwUH3MYffo&t=4s Przykładowe zadania do pobrania ze strony konkursu matematycznego „Puchacz Piotr”: https://lubiematematyke.pl/konkurs-start.html   Więcej informacji na: https://mathriders.pl/  ...
Zdjęcie przedstawiajace baner praca w grupie drugiej czesci Mathriders z pasji do nauczania

MathRiders z pasji do nauczania #2 Praca w grupie

17 lutego, 2021 | Praca w grupie #2 W drugim odcinku naszego cyklu „MathRiders - z pasji do nauczania” porozmawiamy o pracy w grupie. Panuje ogólne przekonanie, że matematyka nie nadaje się do pracy w małych zespołach[...]Rozwiń skrót. Czy rzeczywiście praca w grupie jest zła? Skąd bierze się przekonanie o nieskuteczności takiej formy pracy? Z przeprowadzonych w Polsce badań wynika, że na lekcjach praca w grupie to zaledwie 4% czasu lekcji a praca w parach niecałe 1%. Lekcje mają charakter wykładu w trakcie którego cała klasa pracuje razem lub zadanie wykonuje pojedynczy uczeń. Dlaczego tak się dzieje i z czego wynika niechęć do tej formy nauki nie tylko nauczycieli, ale także samych rodziców? Jak powinna wyglądać praca w grupie, aby każde dziecko wyniosło z lekcji jak najwięcej? Zapraszamy do oglądania. Pamiętajmy. Nauka to zabawa.   Odbierz bezpłatne materiały pomocne w nauce matematyki! Wszystkich zainteresowanych bezpłatnymi materiałami do wykorzystania na lekcji zapraszamy do kontaktu mailoweg...

Kategorie

  • Blog (62)
  • demo (2)
  • Franczyza (18)
  • Informacje i ciekawostki (39)
  • Konferencje (4)
  • Konkursy (10)
  • Studium przypadku (2)
  • Uncategorized (15)
  • Archiwum