Metody nauczania matematyki - Innowacja w nauce
Skuteczna metodyka MathRiders
MathRiders oceny ida w górę

Oceny idą w górę

MathRiders Methodology

Metodyka

MathRiders Math-Lovers

Miłośnicy matematyki

MathRiders Teacher

Wyjątkowi nauczyciele

Metody nauczania matematyki

Tradycyjne pojmowana nauka matematyki w publicznych szkołach bardzo często ogranicza się do uczenia wedle określonego schematu: zaprezentowanie zasad, pokazanie przykładów i przejście do nowego tematu. Nie ma czasu na dokładnie wyjaśnienie problemu ani też pomoc uczniom, którym matematyka sprawia trudności. Z pomocą przychodzi Centrum Nauczania MathRiders oferująca nowoczesne metody nauczania matematyki, dzięki któremu Królowa Nauk przestaje być sprawiającym trudności przedmiotem, przeobrażając się w interesującą, intelektualną przygodę.

Nauka matematyki metodą Mathriders opiera się na dwóch elementach: jednym z nich jest nowatorskie podejście do ucznia polegające na tłumaczeniu, zrozumieniu, wyrozumiałości oraz cierpliwości, nie ma miejsca na krytykę i poddawanie w wątpliwość matematycznych zdolności. Drugim elementem jest sposób nauczania: małe grupy, zajęcia wykorzystujące ruch, muzykę, zabawę oraz wyobraźnię, a także dynamizm prowadzonych zajęć sprawiają, iż uczeń zaczyna postrzegać matematykę w zupełnie inny sposób. Taka kombinacja nauczania sprawia, że nawet największy przeciwnik „matmy” będzie w stanie całkowicie ją zrozumieć i praktycznie wykorzystywać w codziennym życiu.

Sprawdzona metodyka

Helen Doron MathRiders opiera się na sprawdzonej i skutecznej metodyce, która bierze pod uwagę różne style uczenia i otwiera umysły dzieci i młodzieży na język matematyki. Dzieci entuzjastycznie reagują na matematykę, gdy prezentowana jest ona w zabawny i intuicyjny sposób.

Matematyka MathRiders działa, gdyż została stworzona przez ekspertów w dziedzinie rozwoju i edukacji dziecięcej, tak, by promować entuzjazm i radość z rozumienia matematyki. Kombinacja nauki w małych grupach, pozytywnego wzmocnienia i dynamicznych lekcji, powoduje, iż uczniowie angażują się w zajęcia i chętnie wracają do nas co tydzień.  Badania pokazują, iż bogate środowisko nauczania wpływa pozytywnie na proces zdobywania nowej wiedzy i umiejętności.

Pożytki z nauki w małej grupie

MathRiders powstało tak by wykorzystać korzyści płynące z nauki indywidualnej i interakcji w grupie. Najlepiej sprawdza się to w przypadku grup 4-8 osobowych. Dzięki temu możemy stworzyć optymalne warunki do nauki: grupa jest na tyle mała, by podejść do każdego ucznia indywidualnie, a równocześnie na tyle duża, by czerpać z dynamiki zajęć grupowych. Współpraca w małej grupie korzystnie wpływa na działania poszczególnych jednostek.

Pewność płynąca z pozytywnego wzmocnienia

Nasi uczniowie przebywają w środowisku, które zachęca zamiast negatywnie oceniać, wspiera – zamiast krytykować. Specjalnie do tego wyszkoleni nauczyciele MathRiders stosują zasadę pozytywnego wzmocnienia. Poczucie sukcesu daje uczniom motywację do dalszej pracy, a ta, z kolei, przynosi kolejne sukcesy.

Dynamiczne, kreatywne i efektywne materiały do nauki

Uczniowie nabywają nowe umiejętności poprzez ciekawe zajęcia, które rozwijają ich umiejętności matematycznego myślenia. Uczniowie są zmotywowani, ponieważ nauka jest ZABAWĄ. Techniki nauczania MathRiders biorą pod uwagę unikalne style uczenia każdego dziecka i wykorzystują gry, muzykę, ruch i zabawę, by maksymalnie wykorzystać naturalny potencjał dziecka do nauki. Doświadczeni i specjalnie wyszkoleni nauczyciele, którzy wiedzą jak stworzyć przyjazne i dynamiczne środowisko nauki, gwarantują, iż zajęcia będą zajmujące i efektywne. Bez względu na to, czy uczeń ma lat 2, czy 19, starannie zaplanowane, zajmujące i dynamiczne zajęcia, będą dla niego źródłem przyjemności.

Mathriders Puchacz 3
MathRiders znajdź szkołę